آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ما بوده است و گلدن هوم در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
رویههای بازگرداندن کالا
مشتریان عزیز قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:
جنس توسط ما از لحاظ فنی و ظاهری چک میشود و هنگام ارسال بیمه میگردد که درصورت آسیب و صدمه میتوانید ادعای خسارت کنید. سفارشات از طریق پست چاپار انجام میشود هرگونه آسیب و صدمه در هنگام ارسال بر عهده فروشگاه است هنگام تحویل جنس از مامور (پست چاپار) همان موقع جنس خود را چک کنید که درصورت آسیب ادعای خسارت کنید.
گلدن هوم
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد:
اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به گلدن هوم اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، ( استفاده نشده باشد) به گلدن هوم بازگردانده شود. سفارش به دلیل ایراد داشتن کالا کنسل نمیشود و سالم همان کالا برای شما ارسال میگردد.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش گلدن هوم از طریق چت آنلاین، فرم تماس با ما، واتس آپ یا تلفن اطلاع داده شود.
دلایل مرجوع کردن کالا توسط مشتری :
در صورت سالم بودن بسته بندی و دارا بودن یکی از شرایط زیر میتوانید با ارسال عکس کالای دریافتی و بعد از هماهنگی اقدام به ارسال کالای مرجوعی نمایید:
مغایرت مدل و یا رنگ کالا با مدل انتخابی در سفارش.
معیوب بودن کالای ارسالی.
بدیهی است که مهلت تست تنها 7 روز بوده و پس از آن مربوط به شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی خواهد بود.
در این حالت طبق قوانین تجارت الکترونیک هزینه ارسال اولیه و باز پس فرستادن کالا بعهده خریدار بوده و شرط آن سالم رسیدن کالا میباشد.
بنا به دلایل ذکر شده، امکان کنسل شدن سفارش برای فروشگاه گلدن هوم امکان پذیر نیست. فقط کالای سالم و بدون ایراد مجدد ارسال میشود.
مشتریان اسنپ پی :
پس از دریافت کالا توسط گلدن هوم کنسلی شما در سایت ثبت میگردد و اسنپ پی ظرف مدت 24 تا 48 ساعت کاری مبلغ واریزی را به حساب مشتری برمیگرداند.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، درخواست خود را ثبت کنید.
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.